כניסה | הרשמה
שלום

גלריות

כאן תוכלו למצא תמונות רבות והשראה ליצירה שלכם, גלריות בתחומים השונים של היומן הוויזואלי. החל מטכניקות, סרטונים, ועד לטיולים של היומן הוויזואלי בעולם.

“דפי נפש” עשירים בצבעוניות, יופי ומלאים בביטוי אישי

 

להחזיר את האור-עבודות של מפונים

להחזיר את האור-עבודות של מפונים

עבודות אלו שופכות אור על הטראומה הגדולה שחוו מפוני עוטף עזה וישובים בצפון הארץ. העבודות נוצרו במסגרת סדנאות של היומן הווזואלי בשיטת "דפי נפש" במרכזי הפינוי ברחבי...

קראו עוד
תקופת ביניים

תקופת ביניים

יומנים אלו שנוצרו בין השנים 2016-19 מסמלים עבורי את התקופה שלפני הוצאת הספר. ביומנים אלו התחלתי לחקור את שבעת האלמנטים ולגבש את השיטה שלי – יומן המסע הווזיואלי”. העבודות עשירות בצבע, דימויים וטכניקות רבות ומגוונות אותן חקרתי על מנת ליצור עוד ועוד שיעורים מרתקים עבור תלמידותי.

קראו עוד
יומנים מוקדמים

יומנים מוקדמים

תמונות מהיומנים הראשונים שלי- איך הכל התחיל עבורי במפגש עם היומן . הוויזואלי היומנים האלו מספרים את סיפורו של הכוח המרפא של היומן, את הריפוי ששאבתי ממנו כשישבתי לצידה של אמי בימיה האחרונים.

קראו עוד
יומנים כרוכים בעבודת יד

יומנים כרוכים בעבודת יד

כריכת יומנים היא אומנות בפני עצמה. כריכת היומן היא למעשה יצירה של מיכל עבור היצירה. קיימים סוגים שונים של כריכות אשר מאפשרות יצירה בחומרים שונים. החל מעבודה בתוך ספר קיים ועד כריכה של דפים נפרדים. בגלריה זו תוכלו ללמוד על הסוגים השונים של כריכות.

קראו עוד
פתיחת צ'אט
1
צריכה עזרה?
היי. איך נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן